четвъртък, 4 февруари 2010 г.

snowboard

- Мамо - попитало мечето - баща ми да не е бил Коала!?
- Не, беше бял мечок като мен. Защо питаш?
- Ми, студено ми е.




егати как коварно домъкна ме ти тука
на туй ветриво бърдо
на таз свирепа чука
какво им се прехласваш на тез кошмарни писти
та чак на “д” подскачаш
като че имаш глисти
като забравен чироз се проветрих на влека
на мен ми дай без гащи
надолу от велека
от тез подути преспи
на
тутакси ме втриса
а ти ме влачиш бодро
като една мотриса
аз можех да те гледам през джамчето на бара
покрай едно коняче
и със една цигара
ма не
да съм до тебе и тез кози чевръсти
ръцете ми кочан са
останаха без пръсти

ш-ш-шт
тя ръка протегна към мойте ледни длани
и ги прибра на топло
между бедра събрани

ох
само да не бърза пак да възседне ските
че на
от таз фъртуна ми мръзнат и ушите

2 коментара: