вторник, 26 януари 2010 г.

Hi!

Здравейте на всички, които ще се отбият тук.
Не зная защо човек като мен, толкова чужд на блог-културата и воденето на дневник в най-най-общ смисъл, се появява на това поле... но ето ме. Или е дошло времето или си е отишло място, където до този момент съм задоволявал характерните за всеки артист невинни (или патологични) мераци за саморазкриване, самопоказване... търсене на лъча на прожектора... ексхибиционизъм с една дума :)
Не зная колко ще бъда редовен в публикациите, но за редовност в отговорите на коментарите ви - бъдете сигурни
Имам натрупано едно количество подредени през годините думички, които по някакъв начин са обвързани с различни моменти от календара - полека лека ще се появят тук - някои от тях са виждали виртуален свят из литературните сайтове, други не - мерак ми е да ги видя събрани заедно на едно само мое (и ваше, разбира се) място заедно с новите, които ще напиша по това време...
ето ви например един линк, който в малкото екранче показва какво съм си мислил и визуализирал за бялата дебелоснежна зима преди две години
http://arenamedia.net/video.php?vid=58

Няма коментари:

Публикуване на коментар